Kurset har dessverre utgått. Se flere relevante kurs her

Webinar

Slik kan du synliggjøre og styrke markedsføring av din bedrift med Facebook- og Instagram-annonsering

Online via din PC/nettbrett/mobil

Slik markedsfører du din bedrift med Facebook- og Instagram-annonsering

Er du blant de som har testet “Frem innlegg” på Facebook-postene dine, men som nå ønsker å lære mer?

Eller kanskje du bare er nysgjerrig på hvordan Facebook- og Instagram-annonsering kan hjelpe din bedrift?

Da er dette webinaret for deg.

Med Facebook sitt annonseverktøy kan du skreddersy målgrupper og distribuere ditt innhold til de du ønsker å komme i kontakt med. Ønsker du f.eks å kommunisere med kvinner og menn mellom 52-63 år som bor innenfor 10 km fra din bedrift? Ikke noe problem!

Om målet ditt er økt synlighet eller salg spiller ingen rolle. Her får du innføring i verktøyet som hjelper deg på veien.

På webinaret lærer du:

  • Hvorfor annonsering på Facebook- og Instagram fungerer så bra
  • Hvorfor målsetting og struktur er så viktig
  • Hvordan du bygger relevante målgrupper og publikum
  • Hva slags annonser som fungerer
  • Hvordan bygge en løpende trafikkilde til din nettside
  • Hvordan du optimaliserer budsjettene dine

 

Målgruppe:

Dette webinaret passer spesielt godt for to målgrupper:

  1. Du som vil bli en bedre bestiller
    Ledere som ønsker å forstå mulighetene i annonsering på Facebook og Instagram, men som skal bestille jobben av andre.
  2. Du som vil gjøre jobben selv
    For deg som skal gjøre annonse-jobben selv, men ønsker hjelp til å komme i gang. For maksimalt læringsutbytte bør du ha satt opp en konto på Facebook Business Manager.

Webinaret varer i 60 minutter, hvor de siste 10 minuttene vil benyttes til å svare på spørsmål fra deltakerne. Send inn dine spørsmål i chaten underveis i webinaret.

  • Velkommen
  • Oppstart
  • Avslutning

Kurset er gratis for medlemmer av Lederne

Spesialrådgiver kommunikasjon og sosiale medier
Karl Filip er sertifisert digital markedsfører og har tidligere vært sosiale medier-ansvarlig for Norges idrettsforbund. Siden 2018 har han jobbet med digital markedsføring for store anerkjente selskaper i Norge. I dag forvalter Karl Filip sin egen portefølje med kunder som ukentlig trenger bistand til innholdsproduksjon og digital markedsføring i sosiale medier.