Kurset har dessverre utgått. Se flere relevante kurs her

Kurs og seminarerK-128

Sosiale medier, Oslo

Lederne

Beskrivelse av kurset:

Kurset vil gi en innføring i sosiale medier og hvordan bedrifter kan dra nytte av kanalene. Det vil bli en gjennomgang av hva som skiller kanalene og hvordan man lager strategier og planer for å best mulig utnytte dem. Kurset vil også ta for seg annonsering – inkludert målgrupper og ulike annonseformater.

Foreløpige «temaer»:  

  • Hva er sosiale medier?
  • Hvordan bedriften kan bruke sosiale medier
  • Hva skiller de ulike kanalene
  • Organisk vs. Betalt
  • Annonsering i sosiale medier (Strategi, målgruppe, formater)
    • Facebook-nettverket (Facebook / Instagram)
    • Snapchat
    • Linkedin
  • Caser og praktisk oppgaveløsing.
  • Forkunnskaper: Vi legger opp til at dere ikke trenger å ha forkunnskaper for annonsering i sosiale medier, men en interesse og viss peiling på hvordan kanalene fungerer. Vi tenker å ta en ganske basic gjennomgang av annonsering osv. Tenker at kurset kan passe bra for personer som gjerne har et ønske om å utnytte sosiale medier mer på bedriftsnivå. Ikke så stort fokus på hva man gjør som privatperson.

Velkommen

  • Oppstart
  • Lunsj
  • Avslutning

Kurset holdes i våre lokaler i Storgt 25, Oslo
Det serveres lunsj. Vi dekker kun reiseutgifter og ikke overnatting.
Medlemmer fra Østlandet har første prioritet

Mette Nordnes jobber i NXT/A2N som Performance Specialist.

Visste du Facebook-nettverket er større enn bare Facebook? De fleste har fått med seg at Facebook også eier Instagram. Facebook-nettverket består i dag av Facebook, Instagram, Messenger og Audience Network. Annonsører har muligheten til å få levert sine annonser på tvers av alle disse plattformene. De ulike stedene annonsene dine kan vises kalles “plasseringer”.

Medlemmer i region Øst har første prioritet

Her holdes kurset