Kurset har dessverre utgått. Se flere relevante kurs her

Kurs og seminarer

Webinar Hvordan organisere din jobb og ditt lederskap hjemmefra

Online via din maskin/nettbrett/mobil/hjemmekontor

Beskrivelse:
Er det mulig å få reell verdiskaping når både ledere og ansatte har hjemmekontor?

Få gode råd og tips om hvordan du selv kan lede godt fra hjemmekontor, og om organisering og rutiner som sørger for at dine ansatte er effektive og verdiskapende fra hjemmekontor.

Etter kurset skal du ha lært:

  • Hvordan drive et effektivt hjemmekontor. Etablering av gode rutiner, og god balanse mellom privatliv og arbeidsliv
  • Praktisk tilrettelegging av grunnleggende teknisk infrastruktur
  • Hvordan skape dynamikk, gode samspillsprosesser og coaching fra ditt hjemmekontor
  • Hvordan utøve inkluderende lederskap når du ikke møter dine medarbeidere daglig

Velkommen

  • Oppstart
  • Avslutning

All informasjon får du etter påmelding

Marianne Bjarstad har som toppleder opplevd og håndtert store finansielle og menneskelige kriser, konkurser og ulykker.

Anri Hebib er vår superbruker på digitale plattformer og kommunikasjons –verktøy, og er ekspert på digitalisering av arbeidsplassen.