– Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å bli kjent med ‘’Min side’’, og se over at alle opplysningene vi har om hvert enkelt stemmer, forteller nestleder i Lederne, Liv Spjeld By.
Kontaktinformasjon er noe av det viktigste vi trenger for å få sendt ut riktig informasjon til riktig person. Når disse opplysningene ikke er riktige, oppstår det ofte problemer. For eksempel: Når vi ikke får tak i noen over en lengre periode, må vi stryke medlemskapet. Det kan føre til at vedkommende mister sine forsikringer og mange andre gode fordeler.
– I tillegg sender vi jo regelmessig ut nyhetsmailer med nyttige ledelsesartikler og tips om alle fordelene du har som medlem i Lederne, sier By.
Bedre dialog
Etter at du har logget deg inn på www.lederne.no/minside kan du enkelt endre personopplysninger. Skal du endre stilling sender du inn et eget skjema eller en e-post til Lederne.
– Skulle det oppstå noen problemer er vi alltid tilgjengelig på vårt sentralbord, der hjelper vi deg så godt vi kan, avslutter By.
Slik bestiller du nytt passord:
- Fyll inn medlemsnummeret ditt eller epostadressen din
- NB: Viktig å huske hvilken epostadresse du meldte deg inn i Lederne med
- Hvis du ønsker i tillegg å bli tilsendt sms med det nye passordet, så huk av 'Send sms også'
- Trykk deretter 'Send passordet', og du får tilsendt nytt passord på e-post/sms
- Fortsatt problemer? Send en epost til: post@lederne.no eller ring tlf: 22 54 51 50