Lederne har ansatt CRM- og analyserådgiver

Gunnhild Steen-Hansen startet denne uken i sin nye jobb som CRM- og analyserådgiver i Lederne. Hun skal jobbe med medlemsutvikling i seksjon for kommunikasjon, organisasjon og utvikling, og blir en viktig ressurs når et nytt medlemsregister (CRM-/ AMS-system) nå skal på plass. Med sin bakgrunn vil hun styrke Ledernes markedsarbeid.

Tekst
Redaksjonen
Foto
Håkon Holo Dagestad
Sist oppdatert

Gunnhild Steen-Hansen kommer rett fra jobb i SOS Barnebyer som leder for eksisterende givere med ansvar for å bygge lojalitet, mersalg og forhindre utmeldinger på fadder- og giverbasen. Mye av hennes kompetansebakgrunn de siste åtte årene har vært bruk av CRM- og dialogverktøy for å bygge, basert på innsikt og analyse, databaserte kundereiser gjennom kundens levetid.

Før jobben i SOS Barnebyer jobbet Gunnhild i medlemsorganisasjonen Falck som salgs- og markedssjef.

Gunnhild brenner for å skape gode medlemsopplevelser, og gleder seg til nye oppgaver hos Lederne.

– Jeg gleder meg til å bli kjent med medlemmene og Lederne som organisasjon. Å bygge gode ledere og betrodde ansatte er et utrolig viktig samfunnsoppdrag og noe jeg identifiserer meg sterkt med. Derfor er det veldig inspirerende å være med å bidra i den store digitale satsingen som Lederne gjennomgår på blant annet lansering av app, skysetting av dataoperasjoner og nytt AMS-system, forteller hun.

Sverre Simen Hov, seksjonsleder i Lederne.

Sverre Simen Hov er seksjonsleder i Ledernes seksjon for kommunikasjon, organisasjon og utvikling. Han ser frem til å få Steen-Hansen med på laget.

– Vi er heldige som har fått med oss Gunnhild på den spennende reisen Lederne skal gjennom de neste årene. Hun er svært kunnskapsrik og en stor fagressurs som vil tilføre Lederne ekspertise innen både digitale medlemsreiser, CRM (AMS) og markedsaktiviteter. Organisasjonen skal vokse ytterligere i både medlemsmasse og relevans, poengterer Hov, og ønsker Gunnhild hjertelig velkommen.