Trivsel og suksess med godt medarbeiderskap
Godt medarbeiderskap er nøkkelen til trivsel, samarbeid og suksess. Forskning viser at gode medarbeidere bidrar til økt trivsel, lavere sykefravær og høyere produktivitet. Og at dårlig medarbeiderskap fører til utrivelig arbeidsmiljø, svekket samarbeid og i verste fall skadelige konflikter.
Så hvordan kan du legge til rette for godt medarbeiderskap? I dette webinaret får du svært konkrete og nyttige tips til tiltak som styrker arbeidsmiljø og samarbeid.
Dette vil du lære:
- Forskjellen på lederskap og medarbeiderskap.
- 5 skadelige ting medarbeidere ikke bør gjøre.
- 5 faktorer som skaper god kommunikasjon mellom ledere og medarbeidere.
- 3 viktige punkter alle medarbeidere må ta 100% ansvar for.
- 4 suksesskriterier for godt medarbeiderskap.
- Hvordan du som leder tydelig kan kommunisere dine forventninger til medarbeidere.
- Hvordan du som leder kan støtte og inspirere medarbeidere til å være proaktive.
- Metode for hvordan hele teamet kan styrke godt medarbeiderskap gjennom tydelig kommunikasjon.
Om foredragsholder:

Rita Enstad-Karlsen er ekspert på feedback-kommunikasjon. Hun har spesialisert seg på intern kommunikasjon, ledelse og tilbakemeldingskultur. I dag jobber hun med kurs og lederutvikling for ansatte og ledere i offentlig og privat næringsliv. Siden 2018 har hun holdt over 400 kurs i hvordan vi bygger en god tilbakemeldingskultur og sammen skaper positiv stemning på jobb. Hun har over 30 års erfaring med kommunikasjon, og har bakgrunn som TV regissør, journalist, produsent, redaksjonsleder og kommunikasjonsrådgiver.
Informasjon
- Tid: 28. mai kl. 11:00 – 12:00
- Sted: Digitalt webinar
- Påmeldingsfrist: 28.mai kl. 10:00
- Gratis
Meld deg på |